Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

«Փոքրիկ աղջիկը հենց նրա համար է, որ քիթը քաշի»

«Փոքրիկ աղջիկը հենց նրա համար է, որ քիթը քաշի»
10.02.2017 | 12:42

Բոտերոյի «հաստլիկը» կարճ ժամանակով գրավեց երևանցիների ուշադրությունը, և պետք է ասել, որ չհասցրեց տուժել «ընդդիմադիրների» հարձակումներից: Կա՛մ ավելի դիմացկուն էր, կա՛մ պակաս ուշագրավ: «Ժպտացող զինվորներն» էլ մի կարգին աղմուկ չբարձրացրին: Պատառոտվեցին մասամբ ու կորցրին հետաքրքրությունը: Իսկ այ «Մեր հանճարները մեր կողքին են» խորագիրը կրող ծրագրի շրջանակներում Երևանը զարդարող մեծերին չեն փրկում անգամ վերահսկող տեսախցիկները:

Հիշեցնենք, որ նստարանների վրա տեղադրված Մհեր Մկրտչյանի, Չարենցի, Պարույր Սևակի, Հրանտ Մաթևոսյանի, Տիգրան Պետրոսյանի քանդակներն անմասն չեն մնացել «ոտնձգությունից»:
Քաղաքապետարանի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի վարչության պետի տեղակալ ԱՐԹՈՒՐ ՍԱՐՈՒԽԱՆՅԱՆԸ, այնուամենայնիվ, չի շտապում դիտավորություն որակել կատարվածը, դժվարանում է հավատալ, որ Նախիջևանի խաչքարերի ոչնչացման դեմ այդպես ընդվզող ժողովուրդը, որ գիտի ինչ է մշակութային ժառանգությունը, կարող է արժեք ներկայացնող որևէ գործի նկատմամբ վանդալիզմի դրսևորում ցուցաբերել:
Գուցե անփութության կամ ուժեղ գրկախառնության պատճառով կոտրվել է Հրանտ Մաթևոսյանի ճկույթը կամ Մհեր Մկրտչյանի ցուցամատը, իսկ ո՞ւր են կորել Գարսևանի կերպարն ամբողջացնող տակառն ու Տիգրան Պետրոսյանի շախմատը: Պետք է խոստովանել, որ մեր հասարակության մեջ կա մի զանգված, որն ունակ է ոտնահարելու ցանկացած արժեք:
«Այդպիսի զանգված բոլոր ժամանակներում է եղել ու ոչ միայն մեզ մոտ: Դա բոլորիս խնդիրն է: ՈՒզում եմ հավատալ, որ այսուհետ և՛ տեսախցիկները կֆիքսեն, և՛ անցորդները կբռնեն նման արաք թույլ տվողի ձեռքը»,- ասաց Արթուր Սարուխանյանը, անդրադառնալով նաև քանդակների լավ կամ վատ լինելու խնդրին:
«Ծրագրի հեղինակներն ի սկզբանե նպատակ չեն ունեցել մայրաքաղաքը հարստացնել մոնումենտալ կոթողներով կամ արվեստի նմուշներով,- ասաց նա:- Դրանք քաղաքի ձևավորման դիզայներական լուծումներ են, նույն հաջողությամբ կարող էին լինել թղթե պատկերներ, որ տեսնում ենք ուրիշ քաղաքներում: Ժամանակավոր են և փոխարինվելու են քաղաքային այլ պատկերազարդումներով»:
Խոսակցություններն առ այն, որ քանդակի պատվերներ ստանում են միշտ նույն` մեկ-երկու քանդակագործները, ավելին` քաղաքապետարանի գեղարվեստի խորհրդում Մհեր Մկրտչյանի և Չարենցի քանդակները չեն ընդունվել, բայց տեղադրվել են, Արթուր Սարուխանյանը համարում է անհիմն: Քանի որ խոսքը համաժողովրդկան նշանակության կառույցի կամ ստեղծագործության մասին չէ, որ քաղաքապետարանը համապատասխան ընթացակարգ անցկացներ: Քաղաքի ձևավորման մաս կազմող աշխատանքը կարող էին պարզապես պատվիրել այն մասնագետին, որ կհամաձայներ դա անել:
Ինչ որ է: Ծրագիրը հետաքրքիր է նաև զբոսաշրջային առումով, զրուցակցիս կարծիքով` ներկայանալի է դարձնում Երևանը ոչ միայն որպես պատմական 2794-ամյա քաղաք, այլև ժամանակակից քաղաք` ժամանակակից լուծումներով: Չմոռանանք նաև դաստիարակչական նշանակությունը: Երբ փոքրիկ երեխան ծնողի ձեռքը բռնած անցնում է և տեսնում Տիգրան Պետրոսյանին նստարանին հենված, բնականաբար, կհարցնի, թե ով է նա: Հիշեցի փոքրիկ աղջնակին, որ Չարենցի շուրջը պտտվելուց հետո սկսեց քաշել նրա քիթը, մինչև որ նկատողություն ստացավ:

«Փոքրիկ աղջիկը հենց նրա համար է, որ քիթը քաշի, դրա համար էի ասում, որ պետք չէ մոտենալ որպես մոնումենտալ կոթողի: Այս արձանները նրա համար են, որ լուսանկարվեն, նստեն նրանց կողքին, համացանցում տեսա, որ մի աղջիկ էլ գիրկն էր նստել, կատակով ասացի, թե հասկացանք, որ Չարենց շատ ես սիրում, բայց էսքա՞ն»,- ասաց Արթուր Սարուխանյանը:

Թե ովքեր են համալրելու կավե քանդակների շարքը, չհաջողվեց պարզել. ծրագրի հեղինակներն ի սկզբանե որոշել են, որ քանդակների հայտնությունն անակնկալ պետք է լինի քաղաքացիների համար: Հայտնի է, սակայն, որ ձմռանը դրանք տեղափոխվելու են:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2711

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ